Follow Me on Pinterest

četvrtak, 10. travnja 2014.

Products on my mind


Oduvijek sam se divila stranicama u modnim magazinima gdje su modni dodaci tako lijepo posloženi na način da ispričaju sebi svojstvenu i posebnu modnu priču. U biti divila sam se ljudima koji u cijelu tu priču udahnu život i učine ju opipljivom promatraču.

Kada sam se počela baviti stilizmom, nisam puno razmišljala o stiliziranju produkata, čak sam bila uvjerena da sam poprilično netalentirana u tom području pa se nikad nisam s time uhvatila u koštac...sve do prije malo manje od mjesec dana, kada sam konačno skupila hrabrosti i odlučila samoj sebi dokazati da mogu napraviti  i oživjeti sve ono što mi mašta poželi.

I ne moram reći, da me totalno preokrenulo, zaljubila sam se stiliziranje produkata, pogotovo u onaj dio gdje imam prilike odabrati način kako da nešto prezentitam, a najzabavniji dio od svega mi je bio ručno izrađivanje ovog crveno bijelog rastera na slici br.2. i ispucavanje konfeta na setu :)

Stilizirala sam ovaj editorijal za aktualni broj časopisa GloriaGLAM pa bacite oko na fotke (koje su puno bolje kvalitete u print izdanju), ali i pregršt drugih tema koje vas čekaju u print izdanju časopisa :)

























styling: Ivana Pavić
photo: Matej Dokić


love,
Ivana

Nema komentara:

Objavi komentar