Follow Me on Pinterest

četvrtak, 4. travnja 2013.

Schwarzkopf Cro A Porter 1st night

 Iako inače pišem na engleskom, odlučila sam se da će report s ovogodišnjeg Cro A Portera biti na hrvatskom kako bih bila dovoljno slobodna da vam sve vjerodostojno prenesem, nekada mi na engleskom naprosto fale neke riječi :)

Prvo kad sam ušla u Laubu vidjela sam novu drvenu pistu koja se divno uklopila u ambijent. Sve revije su bile popraćene projekcijama koje su odgovarale senzibilitetu kolekcija, tako da je prvi vizualni dojam bio i više nego dobar.

Prve večeri, svoje kolekcije su predstavili Etna Maar, Tatjana Pantoš, Manuel Maligec, Marija Pinjuh, Madame Demode te Jelena Aleksić i Tomislav Bahorić s muškim kolekcijama.

I dalje se ponavlja saga s asimetrijom, crno-bijelim varijacijama na temu, puderastim nijansama, te tu i tamo pokoji print razveseli naše oko. Moram priznati da se ta monotonija nekako ustoličila i već je sama po sebi  očekivana i normalna.

Dvije kolekcije koje bih ja spomenula kao dašak svježeg zraka su svakako ona mladog Manuela Maligeca koji je u suradnji sa krznarijom Dvoravić napravio kolekciju koju bi svaka žena voljela u svom ormaru. Puderaste nijanse haljina koje laskaju ženskoj figuri te Lanvin-ovski metalni nakit u funkciji remena i ogrlice su svakako zaokupile moju pozornost. Revija je bila popraćena i divnom "scenografijiom" u vidu projekcije što je dodatno bila točna na i. Mnogi će reći kako Manuel kopira svjetske dizajnere, po meni to uopće nije diskutabilno, svatko ima svoje uzore što je normalno. Mislim da sam gromoglasni pljesak publike i prije same revije, a pogotovo nakon dokazuje da će se ova kolekcija itekako prodat, što je svakako važno i pravi je vjetar u leđa za ovog mladog dizajnera.

Manuel Maligec

Manuel Maligec
Manuel Maligec
Manuel Maligec
Manuel Maligec


Manuel Maligec
Manuel Maligec
Druga kolekcija koje me oduševila na potpuno drugi način je ona Madame Demode. Svakako inventivna kolekcija što se i očekivalo od ovog brenda. Cijela kolekcija je izrađena od lastik trakica koje su jako efektne, bijela kolekcija je osvježena neon žutim tajicama koje su provirivale ispod suknji od lastika isto kao i LED lampe koje su aplicirane s unutrašnje strane suknji. Veseloj i razigranoj koleciji uvelike su pridonijela široko nasmiješena lica modela. Svakako dašak svježeg zraka i pravo zadovoljstvo za ljudsko oko.

Madame Demode

Madame Demode

Madame Demode

Madame Demode

Madame Demode
 Evo i fotki ostalih dizajnera:
Etna Maar

Etna Maar


Jelena Aleksić
Jelena Aleksić
Jelena Aleksić
Jelena Aleksić


Tatjana Pantoš
Tatjana Pantoš
Tatjana Pantoš
Tatjana Pantoš

Marija Pinjuh
Marija Pinjuh
Marija Pinjuh

Marija Pinjuh
Marija Pinjuh




Tomislav Bahorić

Tomislav Bahorić
Tomislav Bahorić
Tomislav Bahorić
Tomislav Bahorić

love, Ivana

Nema komentara:

Objavi komentar