Follow Me on Pinterest

utorak, 16. listopada 2012.

Impressions from Dove Fashion.hr + outfit



Last saturday evening I spent at Dove Fashion.hr. I didn't have time to visit the event for all of four days, but I managed it at least last day.  :)

The highlight of the evening was the show of eNVy room. That was the show I liked the most, due to that here are the photos I took.

eNVy room












I was wearing:


photo by: croator.net

sweater (male) - H&M
 pants - H&M
shoes - no name
shirt - vintage
hat - Hrelić
coat -vintage
bracelet - flea market



Broj komentara: 10:

  1. odlična kolekcija envy rooma. super su mi tvoje hlače :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Super post! Svidja mi se tvoj stil :) Imas moj follow!

    xx Ingrid
    EauDeGlam by Ingrid

    OdgovoriIzbriši
  3. baš mi je žao što nisam mogao doći bar u subotu :/
    predivan outfit, jako mi se sviđa!

    btw javi se za kafuuu :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Ima prelepih haljina ali ih je tvoja kombinacija bacila u drugi plan ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Baš si bila bombon!
    p.s. tko zna, možda smo se i vidjele :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. joj, to mi je baš žao što se mi "mlađe" blogerice baš i ne znamo osobno, nego samo preko bloga, to treba promijenit ;)

      Izbriši
  6. meni su oni savrseni! totalno svjetski, vidi se da se radi s ozbiljnim materijalima, da nije sfusano, jakooo bi mi bilo drago imat nesto njihovo :p
    Odlicna ti je kosa :) i boje savrsene ;)
    kiss
    Anita
    http://cherryblossomtime.com/

    OdgovoriIzbriši
  7. Wow, tvoje pantalone su me oduševile! *.* Oduvek želim da imam takve. :)
    I sama revija izgledala je kao strava događaj.
    Pratim te, mnogo mi se dopada tvoj stil! <3

    OdgovoriIzbriši